Als Customer Support medewerker in Zaventem ziet je takenpakket eruit als volgt:
Inkomende telefoons beantwoorden van de klanten dit zijn parking eigenaars en ze helpen van op afstand met storingen, indien niet van op afstand opgelost de techniekers opbellen, inplannen en uitleggen / instructie geven.
Techniekers ondersteunen vanop afstand via de telefoon
Bedrijfsinformatie
Een dynamisch, hightech bedrijf dat technologie-gedreven parkeerinstallaties en parkeermanagement services ontwikkelt. Hun parkeeroplossingen vinden wereldwijd hun toepassing op luchthavens, bij ziekenhuizen, lokale overheden, hotels, recreatievoorzieningen, in winkelcentra en bij professionele parkeerexploitanten waar de systemen dagelijks meer dan 7.500.000 parkeerkaarten uitgeven.
Jouw profiel
Wie ben jij?
Je hebt een kennis of achtergrond in ICT
Je spreekt vlot zowel Nederlands als Frans
Je bent een uitstekende communicator met logisch inzicht
De oplossingen en technische aanbevelingen bepalen en aan de klanten meedelen
Een opleiding geven met betrekking tot de producten van het bedrijf
Teams en klanten begeleiden
Domein: Informatica en telecommunicatie
Technisch opvolgen van de producten en hun ontwikkeling bij de klanten
Klanten informeren over de opgemerkte technische problemen, aan te brengen wijzigingen en uit te voeren herstellingen
Technische problemen en vereisten van de klant analyseren
Aanbod
Een voltijdse tewerkstelling van maandag tot vrijdag in een 38 uren week dichtbij huis. Een hecht team, een verloning naargelang competenties. Snelle opstart. Opleiding en hiervoor ga je naar Nederland, de hoofdzetel is in Eindhoven, verblijf en transport zal hiervoor vergoed worden.